Monday 4 July 2011

‫اشرف ،‫نمونه ای از مدینه فاضله مجاهدین

‫اشرف،که خود انرا شهر مینامند با چند هزار نفر جمعیت،تنها نمونه موجود از ارمان خواهی فرقه اقای رجویست.شهری با دیوارهای بلند،بدون اجازه خروج،بدون اجازه ازدواج همراه با زندان وشکنجه گاه،بدون اجازه تماس با خانواده،دستور به طلاق اجباری،جدا کردن فرزندان از والدین،عدم دسترسی به ماهواره،اینترنت و کلا دنیای ازاد.این تنها گوشه ای از تجربه ارمانخواهی رجویست در یک مکان چند هزار نفری و تازه انهم برای اعضایش.

2 comments:

  1. تروریسم غیر قانونی است و گروه های تروریستی غیرقانونی اند و حق تبلیغ ندارند. سازمان تروریستی مجاهدین خلق بهمراه سازمان القاعده و حزب الله و ... در لیست سازمانهای تروریستی دولتهای امریکا و کانادا قرار دارد و کلیه افرادی و شرکتها و سایتهایی که به آنها کمک مالی (تحت نام انساندوستانه یا هر عنوان دیگری ) و یا تبلیغی و یا عملی نمایند٬ نامشان در لیست افراد مظنون به همکاری با تروریسم قرار می گیرد و در زمان مناسب دستگیر٬ محاکمه و مجازات خواهند شد.
    http://www.state.gov/documents/organization/45323.pdf

    آقای بالاترین!
    لطفا سیستمی بگذارید که هر لینکی که تبلیغ کننده این سازمان تروریستی است بدلیل غیرقانونی بودن بلافاصله حذف شده و با متخلف برخورد شود.

    ReplyDelete
  2. بیایید همه با هم از مسئولین بالاترین بخواهیم که لینکهای مجاهدین رو نگذارند و عضویت اون افراد رو لغو کنند. با قاتل نباید مدارا کرد

    ReplyDelete